söndag 1 maj 2011

Kalas!

Ja, med många om och men så bestämmer jag mig för att försöka satsa på bloggandet! Det kommer nog ta ett tag att komma igång, men jag gör så gott jag kan ;)


Idag är det kalas för Elin, min killes syster. Så vi håller på att städa hela huset innan gästerna kommer. Jag har precis städat min killes rum. Det var inte så mycket, men nu är det fint och rent! :) Nu har jag lite tid över så jag skriver lite här. Igår gjorde vi faktiskt smörgåstårta, DEN SER GOD UT! Är jätte sugen på att smaka på den :o Igår köpte Simon (min kille) en blomma till oss eftersom vi varit tillsammans i åtta månader! Så det blir våran blomma ;) Han är ju bara för gullig, så söt att jag vill äta upp han :o


Aja bortsett från det så var det första veckan i skolan efter två veckor prao och påsklov! GÖÖTTT!! Den var väldigt seg, inte mycket gjort. För mycket prat, hehe.. På hemkunskapen i tisdags bakade vi kanelbullar, såå gott. vi gjorde om So lektionerna till svenska för att vi skulle bli klara med våra prao-rapporter. Om vi nu ska gå in på prao:n så var det ganska rolig! eller ganska, den va skit kul!! Praoa i stallet på min ridskola, känner ju folket fast det är ju alltid kul att lära känna dom ännu bättre! ;)

Det var väl allt som jag har och skriva idag, mer kommer nog imorn. Beroende på hur sent jag loggar in ;)


Kramis på er, Ellen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar