tisdag 31 maj 2011

Student!

Nu har min andra kusin tagit studenten, men hjälp va kul det verkar! jag pallar fan inte vänta fyra år för att upp leva de :o Tänk om jag inte ens lever då, NEJ då kommer jag ju aldrig förlåta mig själv!!! Hoppa på studentflaket som en idiot ska jag göra!! haha kanske tom ramlar ut, hahahahahah!! Sen ska jag riva den lilla vagnen man får stå i, hehe helt galet kommer de vara när jag tar studenten! och sen drar man då till studentfesten och festar som en idiot och så är de över, men ett oförglömligt minne blir de! shit va jag längtar!

Om tre år tar min tredje kusin studenten, då ska man såklart komma :D kanske ska smyga upp och åka med, haha ne jag väntar hellre ett år då :D asso tänk dom som åker bil runt stan, INTE kul kan jag lova! no partaj at all! Jag antar att de blir fordon efter nian och då tar man studenten med massa killar, hehe hur ska de gå (a) we're going to own the place ofcoures ;) hehe, men jag är så trött att jag stupar, men sista normala skoldagen imorn sen blir de lång helg, Torsdag till Måndag! YES!!! partaj all night, nej men något ska vi nog hitta på fest ska de allt bli!!

Slänger en bild på min älskade kusin ;)

champis i handen såklart, tradition ;)

Pusspuss, skriver kanske imorn om jag hinner och orkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar